Skip to main content

Groot of klein: ieder zijn aangepaste prijs

Abonnementen zijn afgestemd op het productievolume per maand.

Hobby brouwerij

€ 10

incl. BTW
per maand

  • Volledige functionaliteit voor de administratie van je hobbybrouwerij.
  • Geen accijns en verkoop
  • Maximale productie van 1 HL per maand
  • Ongelimiteerd aantal gebruikers
  • Iedere maand opzegbaar. Eerste maand gratis.
Pico brouwerij

€ 45

excl. BTW
per maand

  • Volledige functionaliteit voor de administratie van een bierbrouwerij, inclusief alle functies voor accijnsaangifte, periodieke douanecontrole en verkoop.
  • Maximale productie van 3 HL per maand
  • Ongelimiteerd aantal gebruikers
  • Iedere maand opzegbaar. Eerste maand gratis.
Nano brouwerij

€ 85

excl. BTW
per maand

  • Volledige functionaliteit voor de administratie van een bierbrouwerij, inclusief alle functies voor accijnsaangifte, periodieke douanecontrole en verkoop.
  • Maximale productie van 60 HL per maand
  • Ongelimiteerd aantal gebruikers
  • Iedere maand opzegbaar. Eerste maand gratis.
Micro brouwerij

€ 185

excl. BTW
per maand

  • Volledige functionaliteit voor de administratie van een bierbrouwerij, inclusief alle functies voor accijnsaangifte, periodieke douanecontrole en verkoop.
  • Maximale productie van 300 HL per maand
  • Ongelimiteerd aantal gebruikers
  • Iedere maand opzegbaar. Eerste maand gratis.
Kleine brouwerij

prijs op maat

  • Volledige functionaliteit voor de administratie van een bierbrouwerij, inclusief alle functies voor accijnsaangifte, periodieke douanecontrole en verkoop.
  • Maximale productie van 20.000 HL per maand
  • Ongelimiteerd aantal gebruikers
  • Iedere maand opzegbaar. Eerste maand gratis.

Veel gestelde vragen

Wat is het verschil tussen gebruikers en brouwerijen?

Iedere gebruiker maakt zijn of haar eigen account aan. Als gebruiker kan je toegang hebben tot meerdere brouwerijen als je tot het Team behoort (Brouwerij -> Team). Een abonnement is geldig voor één brouwerij (met ongelimiteerd aantal gebruikers) en kan alleen worden aangepast door degene die het abonnement heeft aangemaakt.

Kan ik meerdere gebruikers toegang geven tot mijn brouwerij?
Zeker kan dat! Bij Brouwerij -> Team kan je gebruikers toegang geven tot je brouwerij. Een abonnement is geldig voor de hele brouwerij, met een onbeperkt aantal medewerkers.
Kan ik toegang krijgen tot verschillende brouwerijen vanuit één account?

Ja, dat kan. De eigenaar van een brouwerij kan je toegang geven tot zijn of haar brouwerij door je op te nemen in het Team (Brouwerij -> Team). Switchen tussen brouwerijen kan daarna heel eenvoudig vanaf het dashboard bovenaan rechts bij de drie puntjes.

Hoe neem ik een abonnement voor mijn brouwerij?

Ga naar brouwbroeder.app/login en maak een account aan (of meld je aan als je al een BrouwBroeder account hebt). Ga naar Brouwerij -> Abonnement en kies het abonnement dat bij jouw brouwerij past.

Een abonnement kun je alleen afsluiten via de Webapp en niet vanuit de app geïnstalleerd uit de Play Store of App Store. Een abonnement wordt afgesloten door een specifieke gebruiker en is geldig voor één brouwerij (met een onbeperkt aantal gebruikers). Het abonnement kan alleen worden beheerd door de gebruiker die het abonnement heeft aangemaakt.

Welke betaalmethoden zijn er beschikbaar?

Op de pagina van onze betaalpartner Stripe kun je de gegevens van je creditcard opgeven of via iDeal een incasso-machtiging afgeven. De kosten voor Abonnementen worden iedere maand afgeschreven. De factuur krijg je per e-mail toegezonden.

Waar kan ik mijn facturen vinden?

Een abonnement wordt afgesloten door een specifieke gebruiker en is geldig voor één brouwerij (met een onbeperkt aantal gebruikers). Het abonnement kan alleen worden beheerd door de gebruiker die het abonnement heeft aangemaakt. Deze gebruiker vind je bij Brouwerij -> Abonnement. Als jij die gebruiker bent, vind je daar ook een knop (alleen in de webapp, vanuit de apps uit de App of Playstore kan je geen abonnementen beheren) om naar het Klantenportaal met de lijst van facturen te gaan.

Je kunt ook toegang krijgen tot het klantenportaal via onderstaande knop:

Kan ik mijn abonnement later nog wijzigen?

Zeker. Zodra je brouwerij de limiet van het abonnement bereikt, word je uitgenodigd om een hoger abonnement te nemen. Onze betaalpartner Stripe regelt de rest. Als je een lager abonnement wilt, stuur ons dan een mailtje of maak een ticket aan.

Kan ik mijn abonnement op ieder moment opzeggen?

Je kunt je abonnement op ieder moment opzeggen door ons een mailtje te sturen of een ticket aan te maken. Wij zetten dan de automatische betalingen stop waardoor je abonnement beëindigd wordt. De gegevens van je brouwerij blijven nog 30 dagen beschikbaar, daarna worden ze definitief gewist.

Wat gebeurt er als de maximaal toegestane productie bereikt is?

Zodra je brouwerij de limiet van het abonnement bereikt, word je uitgenodigd om een hoger abonnement te nemen. Onze betaalpartner Stripe regelt de rest. 

Wat gebeurt er bij het beëindigen van mijn abonnement?

Bij het beëindigen van een abonnement worden de gegevens van de brouwerij nog 30 dagen bewaard. Daarna worden ze definitief verwijderd.

Heb je nog vragen?
Neem contact met ons op.